ΤΟΠΙΚΑ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ, του Σάκη Παπαθανασίου

Η Θεσσαλονίκη τα τελευταία 8 χρόνια έκανε σημαντικά βήματα για την υπέρβαση του συντηρητισμού. Οι μεγάλες όμως διακυβεύσεις βρίσκονται μπροστά της:

• Θα γίνει κέντρο της φιλίας των λαών και εμβρυουλκός της κοινής ευρωπαϊκής πορείας των Βαλκανίων ή θα λειτουργήσει ως προνομιακός χώρος των μισαλλόδοξων, των ρατσιστών και των εθνικιστών;

Περισσότερα...

ΦΟΡΟΥΜ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ

diardhΓια μια ανοικτή και κοινωνικά προοδευτική πόλη, σημαντικό κέντρο των Βαλκανίων

Η Θεσσαλονίκη μετά το 2010 έκανε βήματα μπροστά.

Άφησε πίσω της το καθεστώς μισαλλοδοξίας και συντηρητισμού στην Αυτοδιοίκηση.

Περισσότερα...

Τιμή στον αγωνιστή του αντιδικτατορικού αγώνα Θωμά Βασιλειάδη, του Αδάμ Δράγα*

vasiliadisΟ Σύνδεσμος Φυλακισθέντων - Εξορισθέντων Αντιστασιακών 1967-1974 τιμά τον αγωνιστή της Δημοκρατίας, του Αντιδικτατορικού αγώνα Θωμά Βασιλειάδη.

Τιμούμε την ηγετική συμβολή του στην οργάνωση του Φοιτητικού κινήματος και τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στην εξέγερση της Πολυτεχνικής Σχολής Θεσσαλονίκης. Για την οικογένεια του αλλά και για όλους εμάς που γνωρίσαμε τον Θωμά προσωπικά και πορευτήκαμε μαζί του αγωνιστικά η απώλεια του είναι μεγάλη.

Περισσότερα...

ΟΑΣΘ: το μεγάλο ξεκαθάρισμα, του Απόστολου Λυκεσά

oasthΔημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η απόφαση για το ασύμβατο της ιδιότητας εργαζομένου και μετόχου σε εταιρεία που συναλλάσσεται με τον Οργανισμό. Σύμφωνα με το ΦΕΚ «οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ δεν επιτρέπεται να είναι μέτοχοι ή στελέχη ή εργαζόμενοι σε επιχειρήσεις που συναλλάσσονται με τον Οργανισμό. Από τη δημοσίευση της παρούσας παρέχεται χρονικό διάστημα τεσσάρων (4) μηνών, προκειμένου οι εργαζόμενοι να τακτοποιήσουν κάθε εκκρεμότητα σύμφωνα με την παρούσα διάταξη».

Περισσότερα...

Αποκαλύψεις για το «πάρτι» στον ΟΑΣΘ, του Α. Λυκεσά

spirtzis1Στην κοινή τους εμφάνιση στην 82η ΔΕΘ ο υπουργός μεταφορών κ. Χ. Σπίρτζης και οι πρόεδροι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και του ΟΑΣΘ, Γ. Μυλόπουλος και Σ. Παππάς, παρουσίασαν στοιχεία για την κατάσταση που παρέλαβαν, αυτά που κατάφεραν και όσα σχεδιάζουν.

Τα εκατοντάδες εκατομμύρια καθαρό κέρδος των μετόχων του ΟΑΣΘ έκλεψαν φυσικά την παράσταση, αλλά και ότι καταργείται το «χαράτσι» των δέκα λεπτών σε κάθε εισιτήριο που βγάζουν οι επιβάτες μέσα στα λεωφορεία από τα μηχανήματα – χώρια τα ρέστα που αυτά δεν δίνουν. Οπότε έχουμε μείωση εισιτηρίου από Οκτώβριο, μέχρι να αλλάξει το λογισμικό των μηχανημάτων.

Περισσότερα...

Άρθρα στην κατηγορία Τοπικά