ΤΟΠΙΚΑ

ΟΑΣΘ: το μεγάλο ξεκαθάρισμα, του Απόστολου Λυκεσά

oasthΔημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η απόφαση για το ασύμβατο της ιδιότητας εργαζομένου και μετόχου σε εταιρεία που συναλλάσσεται με τον Οργανισμό. Σύμφωνα με το ΦΕΚ «οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ δεν επιτρέπεται να είναι μέτοχοι ή στελέχη ή εργαζόμενοι σε επιχειρήσεις που συναλλάσσονται με τον Οργανισμό. Από τη δημοσίευση της παρούσας παρέχεται χρονικό διάστημα τεσσάρων (4) μηνών, προκειμένου οι εργαζόμενοι να τακτοποιήσουν κάθε εκκρεμότητα σύμφωνα με την παρούσα διάταξη».

Περισσότερα...

Αποκαλύψεις για το «πάρτι» στον ΟΑΣΘ, του Α. Λυκεσά

spirtzis1Στην κοινή τους εμφάνιση στην 82η ΔΕΘ ο υπουργός μεταφορών κ. Χ. Σπίρτζης και οι πρόεδροι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και του ΟΑΣΘ, Γ. Μυλόπουλος και Σ. Παππάς, παρουσίασαν στοιχεία για την κατάσταση που παρέλαβαν, αυτά που κατάφεραν και όσα σχεδιάζουν.

Τα εκατοντάδες εκατομμύρια καθαρό κέρδος των μετόχων του ΟΑΣΘ έκλεψαν φυσικά την παράσταση, αλλά και ότι καταργείται το «χαράτσι» των δέκα λεπτών σε κάθε εισιτήριο που βγάζουν οι επιβάτες μέσα στα λεωφορεία από τα μηχανήματα – χώρια τα ρέστα που αυτά δεν δίνουν. Οπότε έχουμε μείωση εισιτηρίου από Οκτώβριο, μέχρι να αλλάξει το λογισμικό των μηχανημάτων.

Περισσότερα...

Ο ανασχηματισμός, η ύστατη προσπάθεια, η ρήξη, του Γιώργου Τούλα

boytarhsΑπό τη στιγμή της ανακοίνωσης από την πλευρά του δημάρχου πως επόμενος πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου δεν θα είναι ο Παναγιώτης Αβραμόπουλος μέχρι τη σημερινή συνεδρίαση της δημοτικής ομάδας ο χρόνος που μεσολάβησε μοιάζει εξαιρετικά πυκνός. Μάλιστα επιμηκύνθηκε ουκ ολίγες φορές με την καθυστέρηση της ανακοίνωσης των ονομάτων των νέων αντιδημάρχων και την αναβολή της συνεδρίασης της δημοτικής ομάδας που ήταν προγραμματισμένη για χθες το απόγευμα.

Περισσότερα...

Οι Αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

oasth1Οι πρόσφατες κινητοποιήσεις των εργαζομένων του ΟΑΣΘ έφεραν ξανά στην επικαιρότητα ένα θέμα που επί χρόνια ταλανίζει την Θεσσαλονίκη. 

Η περίπτωση του ΟΑΣΘ αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία. Μία ιδιωτική επιχείρηση έχει το μονοπώλιο μίας υπηρεσίας κοινής ωφέλειας και μάλιστα επιχορηγούμενης από το κράτος.

Επίσης ο ΟΑΣΘ ενάντια στις Ευρωπαϊκές οδηγίες λαμβάνει επιδότηση ζημιών και όχι εισιτηρίου.  Έτσι η επιδότηση του ΟΑΣΘ ανά επιβάτη τη περίοδο 2007-2013 ήταν 0,81€,  όταν για τον ΟΑΣΑ στην Αθήνα ήταν 0,21€.

Περισσότερα...

Ένα βασιλικό μονοπώλιο που το έλεγαν ΟΑΣΘ, του Μάνου Φραγκιουδάκη

oasthΦανταστείτε τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη μιας ευρωπαϊκής χώρας να διαθέτει μια και μόνον αστική συγκοινωνία. Τώρα φανταστείτε να είστε μέτοχος μιας οποιασδήποτε εταιρείας, όπου το κράτος σας διασφαλίζει προκαταβολικά το επιχειρηματικό κέρδος ανεξάρτητα από την πορεία της εταιρείας, ζητώντας σας να του παραθέτετε ετησίως τα έξοδα και τα έσοδά της, ώστε να σας καλύπτει τη ζημιά με δικά του χρήματα. Και τώρα σταματήστε να φαντάζεστε και ανοίξτε τα μάτια σας. Καλως ήρθατε στον ΟΑΣΘ. Παρακαλούμε, κρατηθείτε από τις χειρολαβές

Περισσότερα...

Άρθρα στην κατηγορία Τοπικά